I think of you in colors that don`t exist.

14.04.2014 г.

дракон

като "тегля чертата" и ти минеш под нея, е като да си се проврял през дъгата в " измисления ми свят, в когото не пускам никого". и няма връщане назад. излизаш, уж, чист и неомърсен, но винаги ще ти пари под лъжичката като се сетиш за мен. безразличие едва ли ще те наляга като споменават името ми. мамка му, такава съм. долна и гадна, да, мислете, каквото искате. луда и чудовище и всякаква. естествено, че така е най-лесно. всички. миналото. чао. форева, знаеш ли какво значи? мнооого дълго понятие е това. вечност и половина, както обичам да казвам. плакни сега очи в снимките ми и се самозабравяй в омразата си. не искам да чувам глас, не искам да виждам очите ти. край. е думата, която пасва най-добре.  напоследък много фитили запалих и много точки поставих. но така е добре. преминавам през етап от чистене, да.  не знам още колко ще продължи това, с разочарованията и всичко. но знам, в сърцето си, знам и съм сигурна, че следвам винаги себе си, защото не съм от хората, които следват месии. следвам сърцето и му вярвам. колкото и да боли. разпилях енергия за тези 28 години, колкото да захраня планетата. вероятно. ако трябва ще разпилея още. но знам, че ще дойде и моето време.  а до тогава, ще ви пилея всички с драконовия си дъх и ще ви паля, както подобава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар