I think of you in colors that don`t exist.

27.03.2011 г.

петъкосъботонеделя

няма такова случване.
от петъчна бира и ром с кола
до съботна 17 часова вечер
от която ми се изправиха къдриците
нещо започна да се пълни в мен
а после преля и изпълни пространствата

неделната сутринообедна
в която ми треперят краката
а после след два душа
намирам малкото сили
останали на дъното на петите ми
да се извадя от сънното състояние
и да изляза

купувам торта и след 15 минути
съм в пространство с много хора
странни и различни
извадихме от някъде карти таро
и предричахме съдбата

после се появиха китари
и онази жена с ангелски глас
а домакина вече не е така притеснен
че гостите седят на земята
поради липса на столове
после се понасяме през shape of my heart
до да живее рокендрола
и кучето от крайният квартал
а аз не помня от кога не съм спал...

отново пиша лично и автобиографично
и нека ме извини този, на които това не му изнася
защото произвеждам ендорфин,
а пък вече съм безкрайно далече
и не можеш да ми го смукнеш...

2 коментара: